Rezultati

eNauka >  Rezultati >  How does internal social responsibility affect organizational commitment? Empirical evidence from Serbian service companies
Naziv: How does internal social responsibility affect organizational commitment? Empirical evidence from Serbian service companies
Autori: Damnjanović, Milena  ; Zlatanović, Dejana  ; Nikolić, Jelena  
Godina: 2024
Publikacija: Mенаџмент у хотелијерству и туризму
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Pretraži identifikator
Izdavač: Vrnjačka Banja : Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. Vol. 12 br. 00 str. 3-3
DOI: 10.5937/menhottur2400002D
VBS COBISS: 147235337
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/147235337#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923770
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.