Резултати

еНаука >  Резултати >  Services quality as a factor for prevailing the difference between expected and perceived services in agency business
Назив: Services quality as a factor for prevailing the difference between expected and perceived services in agency business
Kvalitet usluga kao faktor prevazilaženja jaza između očekivane i percipirane usluge u agencijskom poslovanju
Аутори: Lidija Jocić; Aleksandra Vujko  ; Panić, Aleksa  
Година: 2024
Публикација: Turističko poslovanje
ISSN: 0354-3099 Turističko poslovanje Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 33 str. 71-78
DOI: https://doi.org/10.5937/turpos0-49765
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926756
URL: https://aseestant.ceon.rs/index.php/turpos/issue/view/1881/141
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Vujko, Aleksandra
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.