Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring attitudes towards digital advertisements on social networks: The case study of the Nišava and Pčinja districts
Назив: Exploring attitudes towards digital advertisements on social networks: The case study of the Nišava and Pčinja districts
Istraživanje odnosa prema digitalnim oglasima na društvenim mrežama: studija slučaja na teritoriji Nišavskog i Pčinjskog okruga
Аутори: Stojanović, Miloš  ; Božić Miljković, Ivana  ; Mitić, Pavle  ; Veličković, Anja
Година: 2023
Публикација: BizInfo (Blace)
ISSN: 2217-2769 2406-2324 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Издавач: Blace : Toplička akademija strukovnih studija, Odsek za poslovne studije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 2 str. 1-9
DOI: 10.5937/bizinfo2302001S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929593
URL: https://bizinfo.edu.rs/index.php/bizinfo/article/view/296/251
https://bizinfo.edu.rs/index.php/bizinfo/article/view/296
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stojanović, Miloš
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.