Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Exploring attitudes towards digital advertisements on social networks: The case study of the Nišava and Pčinja districts
Naziv: Exploring attitudes towards digital advertisements on social networks: The case study of the Nišava and Pčinja districts
Istraživanje odnosa prema digitalnim oglasima na društvenim mrežama: studija slučaja na teritoriji Nišavskog i Pčinjskog okruga
Autori: Stojanović, Miloš  ; Božić Miljković, Ivana  ; Mitić, Pavle  ; Veličković, Anja
Godina: 2023
Publikacija: BizInfo (Blace)
ISSN: 2217-2769 2406-2324 Bizinfo (Blace) Pretraži identifikator
Izdavač: Blace : Toplička akademija strukovnih studija, Odsek za poslovne studije
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 2 str. 1-9
DOI: 10.5937/bizinfo2302001S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929593
URL: https://bizinfo.edu.rs/index.php/bizinfo/article/view/296/251
https://bizinfo.edu.rs/index.php/bizinfo/article/view/296
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stojanović, Miloš
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.