Резултати

еНаука >  Резултати >  Izazovi digitalizacije poslovanja za marketing menadžment savremenih trgovinskih preduzeća
Назив: Izazovi digitalizacije poslovanja za marketing menadžment savremenih trgovinskih preduzeća
Challenges of marketing management of commercial enterprises in the 21st century
Аутори: Stojanović, Miloš  ; Mladenović, Milica  ; Božić-Miljković, Ivana  
Година: 2023
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 2560-3329 Megatrend revija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 20 br. 3 str. 105-119
DOI: 10.5937/MegRev2303105S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929596
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2023/1820-31592303105S.pdf
https://megatrend.edu.rs/wp-content/uploads/2024/01/3-REVIJA-2023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stojanović, Miloš
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.