Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Izazovi digitalizacije poslovanja za marketing menadžment savremenih trgovinskih preduzeća
Naziv: Izazovi digitalizacije poslovanja za marketing menadžment savremenih trgovinskih preduzeća
Challenges of marketing management of commercial enterprises in the 21st century
Autori: Stojanović, Miloš  ; Mladenović, Milica  ; Božić-Miljković, Ivana  
Godina: 2023
Publikacija: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 2560-3329 Megatrend revija Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 20 br. 3 str. 105-119
DOI: 10.5937/MegRev2303105S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929596
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2023/1820-31592303105S.pdf
https://megatrend.edu.rs/wp-content/uploads/2024/01/3-REVIJA-2023.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stojanović, Miloš
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.