Rezultati

eNauka >  Rezultati >  ANALYSIS OF THE SIGNIFICANCE OF EMAIL MARKETING AND PERSONALIZATION OF EMAIL MESSAGES FOR B2B CUSTOMERS
Naziv: ANALYSIS OF THE SIGNIFICANCE OF EMAIL MARKETING AND PERSONALIZATION OF EMAIL MESSAGES FOR B2B CUSTOMERS
Autori: Stojanović, Miloš  ; Radičević, Veljko; Pavlović, Goran  ; Mitić, Pavle  ; Veličković, Anja
Godina: 2024
Publikacija: Book of proceedings. Vol 4 / International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" - CCHE 2024, Kopaonik January 29th - February 3rd 2024
Izdavač: Belgrade : Conference of Academies for Applied Studies in Serbia [i. e.] (CAASS) : Faculty of Contemporary Arts ; Novi Sad : University Business Academy
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-82744-05-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 528-532
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930235
URL: https://cche.rs/
https://drive.google.com/drive/folders/15cMDG0QcNFyAIeeKTUMhqASA1NGZmvzJ
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Miloš
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.