Резултати

еНаука >  Резултати >  ANALYSIS OF THE SIGNIFICANCE OF EMAIL MARKETING AND PERSONALIZATION OF EMAIL MESSAGES FOR B2B CUSTOMERS
Назив: ANALYSIS OF THE SIGNIFICANCE OF EMAIL MARKETING AND PERSONALIZATION OF EMAIL MESSAGES FOR B2B CUSTOMERS
Аутори: Stojanović, Miloš  ; Radičević, Veljko; Pavlović, Goran  ; Mitić, Pavle  ; Veličković, Anja
Година: 2024
Публикација: Book of proceedings. Vol 4 / International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" - CCHE 2024, Kopaonik January 29th - February 3rd 2024
Издавач: Belgrade : Conference of Academies for Applied Studies in Serbia [i. e.] (CAASS) : Faculty of Contemporary Arts ; Novi Sad : University Business Academy
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82744-05-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 528-532
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930235
URL: https://cche.rs/
https://drive.google.com/drive/folders/15cMDG0QcNFyAIeeKTUMhqASA1NGZmvzJ
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Miloš
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.