Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of using ProjectLibre tools for marketing campaign planning
Назив: Importance of using ProjectLibre tools for marketing campaign planning
Аутори: Jevremović, Milica  ; Sajfert, Dragana; Bašić, Ana; Barzut, Srđan; Stojaković, Dušan  
Уредници: Kuleto, Valentin  
Година: 2024
Публикација: Book of Proceedings /2LINK IT & EdTech International Scientific Conference Belgrade, 24-25 May 2024.
Издавач: Novi Sad : University Business Academy
Belgrade : Faculty of Contemporary Arts
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87175-45-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 208-217
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/932316
URL: https://docs.google.com/document/d/1EOtgekjbW9vocS4FIIr8477fI8u1zDVC/edit#heading=h.gut6ow740lz1
https://edtech.link-conference.org/linkitedtech24/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Jevremović, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.