Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Importance of using ProjectLibre tools for marketing campaign planning
Naziv: Importance of using ProjectLibre tools for marketing campaign planning
Autori: Jevremović, Milica  ; Sajfert, Dragana; Bašić, Ana; Barzut, Srđan; Stojaković, Dušan  
Urednici: Kuleto, Valentin  
Godina: 2024
Publikacija: Book of Proceedings /2LINK IT & EdTech International Scientific Conference Belgrade, 24-25 May 2024.
Izdavač: Novi Sad : University Business Academy
Belgrade : Faculty of Contemporary Arts
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87175-45-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 208-217
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/932316
URL: https://docs.google.com/document/d/1EOtgekjbW9vocS4FIIr8477fI8u1zDVC/edit#heading=h.gut6ow740lz1
https://edtech.link-conference.org/linkitedtech24/
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Jevremović, Milica
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.