Резултати
еНаука >
Резултати >
Promoting inclusivity in education amid the post-COVID-19 challenges: An interval-valued fuzzy model for pedagogy method selection

Назив: | Promoting inclusivity in education amid the post-COVID-19 challenges: An interval-valued fuzzy model for pedagogy method selection | Аутори: | Al, Gerafi Mohammed AM; Goswami, Shankha Shubhra; Sahoo, Sushil Kumar; Kumar, Raman; Simic, Vladimir D ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2024 | Публикација: | INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT EDUCATION | ISSN: | 1472-8117![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 22 br. 3 str. 101018-101018 | DOI: | 10.1016/j.ijme.2024.101018 | WoS-ID: | 001269304500001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85197609123 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/936841 | URL: | https://doi.org/10.1016%2Fj.ijme.2024.101018 | Пројекат: | Deanship of Research and Graduate Studies at King Khalid University [RGP2/496/45] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.