Rezultati

eNauka >  Rezultati >  “I am served by a Robot!”: internal antecedents of customer acceptance of robotic hotel-service agents
Naziv: “I am served by a Robot!”: internal antecedents of customer acceptance of robotic hotel-service agents
Autori: S. Čabrilo  ; R. Leung; F. Tsai; S. Dahms
Godina: 2024
Publikacija: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT
ISSN: 0953-4814 Journal of Organizational Change Management Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
DOI: 10.1108/JOCM-08-2023-0315
WoS-ID: 001291736200001
Scopus-ID: 2-s2.0-85201202028
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/946539
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/10267
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/11011
https://doi.org/10.1108/JOCM-08-2023-0315
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jocm-08-2023-0315/full/html
URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jocm-08-2023-0315/full/html
M-kategorija: 
22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.