Резултати

еНаука >  Резултати >  Construction of the self-efficacy scale for teachers implementing steam in the first cycle of primary school
Назив: Construction of the self-efficacy scale for teachers implementing steam in the first cycle of primary school
Аутори: Stepanović Ilić, Ivana  ; Videnović, Marina  ; Dabić Boričić, Milana
Година: 2024
Публикација: Book of Abstracts, 30th International Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, Faculty Of Philosophy, University Of Belgrade
Издавач: Institute of Psychology Laboratory for Experimental Psychology Faculty of Philosophy, University of Belgrade
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6427-284-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 122
URI: https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6811
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/952412
Пројекат: PROmoting STEAM in primary school: partnership for disseminating good practices у оквиру Erasmus+ Programme(Project number: 2022 KA201-F39C1E73
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца