Резултати

еНаука >  Резултати >  Teaching Beginners to Program: should we start with block-based, text-based, or both notations?
Назив: Teaching Beginners to Program: should we start with block-based, text-based, or both notations?
Аутори: Kosar, Tomaž; Bjeladinović, Srđa  ; Ostojić, Dragana; Škembarević, Milica  ; Leber, Žiga; Jejić, Olga  ; Furtula, Filip  ; Ljubisavljević, Miloš  ; Luković, Ivan  ; Mernik, Marjan
Година: 2024
Публикација: Proceedings of the 19th Conference on Computer Science and Intelligence Systems (FedCSIS)
ISSN: 2300-5963 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-83-969601-6-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 39 str. 395-403
DOI: 10.15439/2024F448
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/953082
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Luković, Ivan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.