Резултати

еНаука >  Резултати >  Adaptation and Empirical Evaluation of the Questionnaire on Mentor Teacher Burnout
Назив: Adaptation and Empirical Evaluation of the Questionnaire on Mentor Teacher Burnout
Аутори: Radulović Branka  ; Alena Haškova; Olić Ninković Stanislava  ; Knežević Ljiljana  
Година: 2023
Публикација: Education and Self Development
ISSN: 1991-7740 Education and Self Development (Russian Federation) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 18 br. 4 str. 10-17
DOI: 10.26907/esd.18.4.02
Scopus-ID: 2-s2.0-85183632527
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=139641&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/956017
М-категорија: 
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.