Резултати

еНаука >  Резултати >  Innovative channels of selling the banking product as the driving force of development
Назив: Innovative channels of selling the banking product as the driving force of development
Аутори: Nikolić Ristić, Dragana  
Година: 2018
Публикација: International Scientific & Professional Conference, MEFkon 2018, Innovation as an initiator of the development. Faculty od Applied Management, Economics and Finance, Belgrade
Издавач: Београд : Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-84531-37-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 415-423
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/963216
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Nikolić-Ristić, Dragana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.