Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Innovative channels of selling the banking product as the driving force of development
Naziv: Innovative channels of selling the banking product as the driving force of development
Autori: Nikolić Ristić, Dragana  
Godina: 2018
Publikacija: International Scientific & Professional Conference, MEFkon 2018, Innovation as an initiator of the development. Faculty od Applied Management, Economics and Finance, Belgrade
Izdavač: Београд : Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-84531-37-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 415-423
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/963216
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Nikolić-Ristić, Dragana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.