Резултати
еНаука >
Резултати >
Pupils’ avoidance strategies in mathematics and their perception of the teachers’ performance and mastery

Назив: | Pupils’ avoidance strategies in mathematics and their perception of the teachers’ performance and mastery | Аутори: | Milošević, Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2024 | Публикација: | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE) | ISSN: | 2334-8496![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 12 br. 2 str. 283-293 | DOI: | 10.23947/2334-8496-2024-12-2-283-293 | WoS-ID: | 001307038900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85203439008 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/969597 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Miletić, Danijela | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.