Резултати

еНаука >  Резултати >  Pupils’ avoidance strategies in mathematics and their perception of the teachers’ performance and mastery
Назив: Pupils’ avoidance strategies in mathematics and their perception of the teachers’ performance and mastery
Аутори: Milošević, Danijela  ; Trifunović, Nevena  ; Jevtić, Bisera  
Година: 2024
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)
ISSN: 2334-8496 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 2 str. 283-293
DOI: 10.23947/2334-8496-2024-12-2-283-293
WoS-ID: 001307038900001
Scopus-ID: 2-s2.0-85203439008
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/969597
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Miletić, Danijela
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.