Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Halo effect of persuasive messages towards pork
Naziv: Halo effect of persuasive messages towards pork
Autori: Djekic, Ilija V  ; Rajic, Sara  ; Djordjevic, Vesna Z  ; Brankovic-Lazic, Ivana M  ; Jovanovic, Jelena  ; Simunovic, Stefan  ; Terjung, Nino; Volker, Heinz; Tomasevic, Igor B  
Godina: 2024
Publikacija: FLEISCHWIRTSCHAFT
ISSN: 0015-363X Fleischwirtschaft Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 104 br. 11 str. 58-65
WoS-ID: 001402033600032
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/970574
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23

3
WEB OF SCIENCETM

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.