Резултати
еНаука >
Резултати >
The relationship between teaching approaches and engineering students’ life satisfaction

Назив: | The relationship between teaching approaches and engineering students’ life satisfaction | Аутори: | Bjelica, Dragan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2025 | Публикација: | International journal of engineering education | ISSN: | 0949-149X![]() ![]() |
Издавач: | Dublin : Tempus Publications | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 41 br. no. 2 str. 409-421 | WoS-ID: | 001472804500014 | VBS COBISS: | 166640649 | URI: | http://ebooks.ien.bg.ac.rs/2207/ https://enauka.gov.rs/handle/123456789/977273 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/166640649#izum.si |
Пројекат: | Science Fund of the Republic of Serbia [7754305] | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.