Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of Artificial Intelligence on Management and Marketing in Media
Назив: The Impact of Artificial Intelligence on Management and Marketing in Media
Аутори: Popović Šević, Nevenka  ; Slijepčević, Milica  ; Ašanin Gole, Peđa
Година: 2025
Публикација: Book of proceedings [Elektronski izvor] / 1. International Conference "Annual conference on Challenges of Contemporary Higher Education" (ACCHE), Kopaonik, 3.2.2025 - 7.2.2025
Издавач: Novi Sad : The Higher Education Technical School of Professional Studies
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6211-150-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 1162-1166
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/979163
URL: https://acche.rs/proceedings/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.