Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Impact of Artificial Intelligence on Management and Marketing in Media
Naziv: The Impact of Artificial Intelligence on Management and Marketing in Media
Autori: Popović Šević, Nevenka  ; Slijepčević, Milica  ; Ašanin Gole, Peđa
Godina: 2025
Publikacija: Book of proceedings [Elektronski izvor] / 1. International Conference "Annual conference on Challenges of Contemporary Higher Education" (ACCHE), Kopaonik, 3.2.2025 - 7.2.2025
Izdavač: Novi Sad : The Higher Education Technical School of Professional Studies
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6211-150-0 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 1162-1166
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/979163
URL: https://acche.rs/proceedings/
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.