Резултати
еНаука >
Резултати >
Enhancing family involvement assessment in inclusive preschool education: insights from a Serbian validation study of the family involvement questionnaire
| Назив: | Enhancing family involvement assessment in inclusive preschool education: insights from a Serbian validation study of the family involvement questionnaire | Аутори: | Jelić, Marija |
Година: | 2025 | Публикација: | International Journal of Inclusive Education | ISSN: | 1360-3116 International Journal of Inclusive Education Претражи идентификатор |
Издавач: | Publisher: Routledge _eprint: https://doi.org/10.1080/13603116.2025.2495038 | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 1-17 | DOI: | 10.1080/13603116.2025.2495038 | WoS-ID: | 001472326000001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-105003242869 | URI: | https://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5706 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/979950 |
Пројекат: | Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia (No. 451-03-47/2023-01/200096) | М-категорија: | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.