Резултати
еНаука >
Резултати >
Disentangling doctoral well-being support in progress-focused workshops: Combining qualitative and quantitative data in single-case learning analytics
Назив: | Disentangling doctoral well-being support in progress-focused workshops: Combining qualitative and quantitative data in single-case learning analytics | Аутори: | Prieto, Luis P; Jovanovic, Jelena ![]() ![]() |
Година: | 2025 | Публикација: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES | ISSN: | 1041-6080![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 121 str. 102705-102705 | DOI: | 10.1016/j.lindif.2025.102705 | WoS-ID: | 001481665100001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-105003128763 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/982128 | Пројекат: | MCIN/AEI [PID2020-112584RB-C32, PID2023-146692OB-C32, RYC2021-032273-I, RYC2022-037806-I] European Union's ERDF NextGenerationEU/PRTR ESF + Regional Government of Castile and Leon [VA176P23] |
Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.