Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital guerrilla marketing: An innovative method of utilizing online communication channels to connect with the target audience
Назив: Digital guerrilla marketing: An innovative method of utilizing online communication channels to connect with the target audience
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  
Година: 2024
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 Megatrend revija Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 2 str. 39-50
DOI: 10.5937/megrev2402039b
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991063
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Ivana
М-категорија: 
52M52 - Национални часопис категорије M52

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.