Резултати

еНаука >  Резултати >  Corporate Brand in Agriculture with Respect for the Limiting Facts of Marketing Application in the Example of the Republic of Serbia
Назив: Corporate Brand in Agriculture with Respect for the Limiting Facts of Marketing Application in the Example of the Republic of Serbia
Аутори: Grujic, Milica 
Година: 2025
Публикација: EKONOMIKA POLJOPRIVREDA-ECONOMICS OF AGRICULTURE
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 72 br. 1 str. 89-105
DOI: 10.59267/ekoPolj250189G
WoS-ID: 001465699200005
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991700
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.