Резултати

eNauka >  Rezultati >  Corporate Brand in Agriculture with Respect for the Limiting Facts of Marketing Application in the Example of the Republic of Serbia
Naziv: Corporate Brand in Agriculture with Respect for the Limiting Facts of Marketing Application in the Example of the Republic of Serbia
Autori: Grujic, Milica 
Godina: 2025
Publikacija: EKONOMIKA POLJOPRIVREDA-ECONOMICS OF AGRICULTURE
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 72 br. 1 str. 89-105
DOI: 10.59267/ekoPolj250189G
WoS-ID: 001465699200005
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991700
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.