| Назив: | Network Analytics to Unveil Links of Learning Strategies, Time Management, and Academic Performance in a Flipped Classroom |
Аутори: | Rakovic, Mladen; Uzir, Noraayu Ahmad; Matcha, Wannisa; Eagan, Brendan; Jovanovic, Jelena M ; Shaffer, David Williamson; Pardo, Abelardo; Gasevic, Dragan  |
Година: | 2023 |
Публикација: | JOURNAL OF LEARNING ANALYTICS |
ISSN: | 1929-7750 Journal of Learning Analytics (Australia) Претражи идентификатор |
Тип резултата: | Научни чланак |
Колација: | vol. 10 br. 3 str. 64-86 |
DOI: | 10.18608/jla.2023.7843 |
WoS-ID: | 001133089300006 |
Scopus-ID: | 2-s2.0-85180697277 |
URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991756 |
Пројекат: | Deutsche Forschungsgemeinschaft, Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek Economic and Social Research Council of the United Kingdom [GA 2739/1-1, MO 2698/1-1, BA 2044/10-1] Australian Research Council [DP220101209] Jacobs Foundation [CELLA 2 CERES] |
Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) |
М-категорија: | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |