Резултати

еНаука >  Резултати >  Network Analytics to Unveil Links of Learning Strategies, Time Management, and Academic Performance in a Flipped Classroom
Назив: Network Analytics to Unveil Links of Learning Strategies, Time Management, and Academic Performance in a Flipped Classroom
Аутори: Rakovic, Mladen; Uzir, Noraayu Ahmad; Matcha, Wannisa; Eagan, Brendan; Jovanovic, Jelena M  ; Shaffer, David Williamson; Pardo, Abelardo; Gasevic, Dragan 
Година: 2023
Публикација: JOURNAL OF LEARNING ANALYTICS
ISSN: 1929-7750 Journal of Learning Analytics (Australia) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 3 str. 64-86
DOI: 10.18608/jla.2023.7843
WoS-ID: 001133089300006
Scopus-ID: 2-s2.0-85180697277
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/991756
Пројекат: Deutsche Forschungsgemeinschaft, Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek
Economic and Social Research Council of the United Kingdom [GA 2739/1-1, MO 2698/1-1, BA 2044/10-1]
Australian Research Council [DP220101209]
Jacobs Foundation [CELLA 2 CERES]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+

4
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.