еНаука - преглед

Преглед према Аутор Mitić, Sanja

Приказ резултата 1 до 20 од 75  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2025Advertising Matters: The Cultural Influence of European and American Brands Advertised in the Kingdom of YugoslaviaOgnjanov, Galjina  ; Mitić, Sanja  ; Mojić, Dušan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Anketno istraživanje i analiza združenih karakteristikaGligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  ; Ognjanov, Galjina  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Born global firms in Serbia: role of networks and marketing capabilitiesMitić, Sanja J.  ; Branko RakitaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Consumers' attitudes towards nutrition labelling and health claims on food products in SerbiaGligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Consumers' attitudes, knowledge and consumption of products with nutrition and health claimsMitić, Sanja  ; Gligorijević, Mirjana  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2018Cross-cultural characteristics of international marketing communications on web-site and social mediaMitić, Sanja  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2016Društveni marketing u funkciji unapređenja ishrane i zdravlja potrošača u SrbijiMitić, Sanja  ; Gligorijević, Mirjana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2012Efekti imidža zemlje porekla na izvozno pozicioniranje u uslovima globalizacijeMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Efekti transferisanja imidža kroz strategije i kobrendiranja i ekstenzije brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2011Efekti transferisanja imidža kroz strategije kobrendiranja i ekstenzije brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2010Efekti transferisanja imidža kroz strategije kobrendiranja i ekstenzije brendaMitić, Sanja  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2010Efekti transferisanja imidža kroz strategiju kobrendiranja i ekstenziju brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2018Export Barriers and Export Supporting Measures – Lessons for a Policy Revision in SerbiaMitić, Sanja J.  ; Božidar CerovićПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Export Barriers Perception in Serbian Firms – Lessons for Policy Makers and ManagersMitić, Sanja J.  ; Cerović, Božidar ; Gligorijević, Mirjana A.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Export clusters as a response to the challenge of global competitionMitić, Sanja  ; Rakita, BrankoКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023EXPORT MARKETING AND CORPORATE WEBSITE: THE CASE OF SMEs FROM SERBIAMitić, Sanja  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2014EXTERNAL RELATIONSHIPS AND MARKETING - PRACTICES IN SERBIAN FIRMS: INTANGIBLE CAPITAL - PERSPECTIVENojković, Aleksandra  ; Mitić, Sanja  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014External relationships and marketing practices in Serbian firms: intangible capital perspectiveMitić, Sanja  ; Nojković, Aleksandra  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015External relationships and marketing practices in Serbian firms: The intangible capital perspectiveMitić, Sanja  Научни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2020Factors affecting higher education institution choice: attitudes of serbian high school studentsMitić, Sanja  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24