еНаука - преглед

Преглед према Аутор Ognjanov, Galjina

Приказ резултата 1 до 20 од 134  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012A Cross-European Perspective On Attitudes Toward Advertising In General And Attitude Toward An AdOgnjanov, Galjina  ; C. Dianoux; Z. LinhartКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016A historical overview of advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and SerbiaR. Brečić; Filipović, Jelena  ; M. Gorton; Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; J. WhiteНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2015An assessment of reputation of Marketing studies and profession in SerbiaOgnjanov, Galjina  ; Filipović, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Anketno istraživanje i analiza združenih karakteristikaGligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  ; Ognjanov, Galjina  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Business crisis management in the aftermath of COVID 19Ognjanov, Galjina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Challenges and tendencies in contemporary insurance marketKočović, Jelena  ; Koprivica, Marija  ; Krstić, Gorana  ; Tešić, Nataša; Balleer, Martin; Baler, Martin; Šenk, Matija; Nemec, Andrej; Thaler, Neda; Šain, Željko;
Selimović, Jasmina; Taso, Edin; Jovanović-Gavrilović, Biljana  ; Gligorić Matić, Mirjana  ; Đukić, Đorđe ; Ranđelović, Saša  ; Trifunović, Dejan  ; Mitrović, Đorđe  ; Božović, Miloš  ; Rakonjac-Antić, Tatjana  ; Popović, Svetlana  ; Redžepagić, Marina; Janković, Irena  ; Jakovljević, Aleksandra; Aćimović, Slobodan  ; Mijušković, Veljko  ; Hanić, Hasan ; Zorić, Igor; Simeunović, Ivana  ; Stanojević, Jelena  ; Paunović, Blagoje  ; Mitrašević, Mirela; Janković, Dragica; Doganjić, Jelena; Krneta, Ana; Milikić, Nenad; Graorac, Miona; Vuksanović Herceg, Iva  ; Paunović, Mihailo  ; Ognjanov, Galjina  ; Rajić, Vesna  ; Kočović, Mihailo; Kerkez, Marija  ; Gajović, Vladimir; Pavlović, Branko; Baskakov, Valerij; Baskakov, Valeriй; Selivanova, Anna; Gornyakov, Ivan; Babić, Jasna  ; Kašćelan, Ljiljana; Kašćelan, Vladimir; Novović Burić, Milijana; Žarković, Nebojša; Vojinović, Željko  ;
Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Cognitive and affective reactions to nudity in advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2010Communications Strategy and Effects of Nudity in Advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  ; Christian Dianoux; Zdenek LinhartПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004Consumers' attitudes towards marketing communications: How to communicate with consumers in Serbia and Montenegro?Ognjanov, Galjina  ; Gligorijevic, Mirjana  ; Nojkovic, Aleksandra  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Deliverable 8.2–ETHNOGRAPHIC STUDY: Qualitative Research Findings on European Consumers’ Food Practices Linked to Sustainable Food Chains and Food Quality SchemesFilipović, Jelena M.  ; Vukašin Kuč  ; Galjina Ognjanov  ; Saša Veljković  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Doprinos Edvarda Bernejza korišćenju emocija u propagandi i odnosima s javnošću/The Contribution of Edward Bernays to the Use of Emotions in Propaganda and Public RelationsGaljina Ognjanov  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Друштвени маркетинг у пословању непрофитних организацијаM. Ivanović; Kostić-Stanković, Milica  ; Ognjanov, Galjina  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2011Efekti korišćenja Interneta u oglašavanju usmerenom na milenijumsku generacijuFilipović, Jelena  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2017Ekonomija medija i medijska regulativa u SrbijiOgnjanov, Galjina P.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Elderly Consumers Existent or Not? Portrayal of Consumers 65+ in Print Ads in SerbiaOgnjanov, Galjina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Elderly consumers existent or not?: Portrayal of consumers 65+ in print ads in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018Employment of Persons with Disabilities in the Western Balkans: A Case Study on Serbia and five Country Reports on Albania, BiH, FYR Macedonia, Kosovo* and MontenegroOgnjanov, Galjina P.  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Ensuring media relations for insuring brand visibilityGaljina Ognjanov  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022European food quality schemes in everyday food consumption : An exploration of sayings and doings through pragmatic regimes of engagementAmilien...[et al.], Virginie; Filipović, Jelena  ; Veljković, Saša  ; Ognjanov, Galjina  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису