Резултати

еНаука >  Резултати >  A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and Serbia
Назив: A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and Serbia
Аутори: R. Brečić; Filipović, Jelena  ; M. Gorton; Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; J. White
Година: 2013
Публикација: International Marketing Review
ISSN: 0265-1335 International Marketing Review Претражи идентификатор
Издавач: Emerald
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 30 br. 4 str. 275-296
DOI: 10.1108/IMR-02-2012-0024
WoS-ID: 000321678900002
Scopus-ID: 2-s2.0-84879721988
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/421722
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

17
SCOPUSTM
16
OpenCitations
12
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.