Results

eNauka >  Rezultati >  A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and Serbia
Naziv: A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and Serbia
Autori: R. Brečić; Filipović, Jelena  ; M. Gorton; Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; J. White
Godina: 2013
Publikacija: International Marketing Review
ISSN: 0265-1335 International Marketing Review Pretraži identifikator
Izdavač: Emerald
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 30 br. 4 str. 275-296
DOI: 10.1108/IMR-02-2012-0024
WoS-ID: 000321678900002
Scopus-ID: 2-s2.0-84879721988
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/421722
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22

19
SCOPUSTM
16
OpenCitations
14
WEB OF SCIENCETM
Altmetric
Dimensions
Unpaywall

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.