еНаука - преглед

Преглед према Аутор Ognjanov, Galjina

Приказ резултата 1 до 20 од 134  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012A Cross-European Perspective On Attitudes Toward Advertising In General And Attitude Toward An AdOgnjanov, Galjina  ; C. Dianoux; Z. LinhartКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016A historical overview of advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and SerbiaR. Brečić; Filipović, Jelena  ; M. Gorton; Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; J. WhiteНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2015An assessment of reputation of Marketing studies and profession in SerbiaOgnjanov, Galjina  ; Filipović, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Anketno istraživanje i analiza združenih karakteristika (✓)Gligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  ; Ognjanov, Galjina  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Business crisis management in the aftermath of COVID 19 (✓)Ognjanov, Galjina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Challenges and tendencies in contemporary insurance market (✓)Kočović, Jelena  ; Koprivica, Marija  ; Krstić, Gorana  ; Tešić, Nataša; Balleer, Martin; Baler, Martin; Šenk, Matija; Nemec, Andrej; Thaler, Neda; Šain, Željko;
Selimović, Jasmina; Taso, Edin; Jovanović-Gavrilović, Biljana  ; Gligorić Matić, Mirjana  ; Đukić, Đorđe ; Ranđelović, Saša  ; Trifunović, Dejan  ; Mitrović, Đorđe  ; Božović, Miloš  ; Rakonjac-Antić, Tatjana  ; Popović, Svetlana  ; Redžepagić, Marina; Janković, Irena  ; Jakovljević, Aleksandra; Aćimović, Slobodan  ; Mijušković, Veljko  ; Hanić, Hasan ; Zorić, Igor; Simeunović, Ivana  ; Stanojević, Jelena  ; Paunović, Blagoje  ; Mitrašević, Mirela; Janković, Dragica; Doganjić, Jelena; Krneta, Ana; Milikić, Nenad; Graorac, Miona; Vuksanović Herceg, Iva  ; Paunović, Mihailo  ; Ognjanov, Galjina  ; Rajić, Vesna  ; Kočović, Mihailo; Kerkez, Marija  ; Gajović, Vladimir; Pavlović, Branko; Baskakov, Valerij; Baskakov, Valeriй; Selivanova, Anna; Gornyakov, Ivan; Babić, Jasna  ; Kašćelan, Ljiljana; Kašćelan, Vladimir; Novović Burić, Milijana; Žarković, Nebojša; Vojinović, Željko  ;
Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Cognitive and affective reactions to nudity in advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2010Communications Strategy and Effects of Nudity in Advertising in SerbiaOgnjanov, Galjina  ; Christian Dianoux; Zdenek LinhartПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004Consumers' attitudes towards marketing communications: How to communicate with consumers in Serbia and Montenegro? (✓)Ognjanov, Galjina  ; Gligorijevic, Mirjana  ; Nojkovic, Aleksandra  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Deliverable 8.2–ETHNOGRAPHIC STUDY: Qualitative Research Findings on European Consumers’ Food Practices Linked to Sustainable Food Chains and Food Quality Schemes (✓)Filipović, Jelena M.  ; Vukašin Kuč  ; Galjina Ognjanov  ; Saša Veljković  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Doprinos Edvarda Bernejza korišćenju emocija u propagandi i odnosima s javnošću/The Contribution of Edward Bernays to the Use of Emotions in Propaganda and Public Relations (✓)Galjina Ognjanov  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Друштвени маркетинг у пословању непрофитних организацијаM. Ivanović; Kostić-Stanković, Milica  ; Ognjanov, Galjina  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2011Efekti korišćenja Interneta u oglašavanju usmerenom na milenijumsku generacijuFilipović, Jelena  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2017Ekonomija medija i medijska regulativa u SrbijiOgnjanov, Galjina P.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Elderly Consumers Existent or Not? Portrayal of Consumers 65+ in Print Ads in SerbiaOgnjanov, Galjina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Elderly consumers existent or not?: Portrayal of consumers 65+ in print ads in SerbiaOgnjanov, Galjina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018Employment of Persons with Disabilities in the Western Balkans: A Case Study on Serbia and five Country Reports on Albania, BiH, FYR Macedonia, Kosovo* and MontenegroOgnjanov, Galjina P.  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Ensuring media relations for insuring brand visibility (✓)Galjina Ognjanov  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022European food quality schemes in everyday food consumption : An exploration of sayings and doings through pragmatic regimes of engagement (✓)Amilien...[et al.], Virginie; Filipović, Jelena  ; Veljković, Saša  ; Ognjanov, Galjina  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису