еНаука - преглед

Преглед према Аутор Perić, Nenad

Приказ резултата 1 до 20 од 136  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2017Acceptance of Innovation in the Form of Internet Media by Consumers in the Republic of SerbiaPerčić, Karolina R.; Perić, Nenad N.  ; Kutlača, Đuro G.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Adherence to resistance in the music of popular cultureMarković, Luka  ; Perić, Nenad  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2019Advantages and Disadvantages of E-learningPerić, Nenad N.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Analysis of Attitudes of GenZ Toward Media and Consumption: The Region of BalkansPerić, Nenad  ; Mamula-Nikolić, Tatjana  ; Delić, TeodoraНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2021Analysis of the "Power Distance" and "Avoidance of Risk and Uncertainty" Dimensions on Relations between Employees in Organizations in the Republic of SerbiaKrasulja, Nevena  ; Ilić, Dejan  ; Vujić, Nenad  ; Perić, Nenad  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Analysis of the power distance and avoidance of risk and uncertainty dimensions on relations between employees in organizations in the Republic of SerbiaNevena Krasulja; Dejan Ilić; Nenad Vujić; Perić, Nenad N.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Application of integrated marketing communications in business family firms in Republic of SrpskaPerić, Nenad  ; Milovanovic, Mirjana  ; Bovan, Ana Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2019Binary Logistic Regression as a Method of Predicting Customer Dissatisfaction in Resolving Complaints: The Case of Bosnia and Herzegovina, Serbia and Former Yugoslav Republic of MacedoniaPerić, Nenad N.  ; Nenad Perić  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2011Branding the State and the Nation (the case of the Republic of Serbia)Perić, Nenad  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2020Brendiranje država i nacija : mogućnosti i implikacijeVranešević, Tihomir; Perić, Nenad  ; Marušić, TajanaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Brendiranje država i nacija : mogućnosti i implikacijeRatković, Milijanka C.  ; Perić, Nenad  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Брендирање државе и зашто би србија морала да направи програм сопственог брендирањаПерић, Ненад  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2024Brendovi i marketinške metrike za evaluaciju brendova u savremenom poslovanjuMamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024BRENDOVI I MARKETINŠKE METRIKE ZA EVALUACIJU BRENDOVA U SAVREMENOM POSLOVANJUМамула Николић, Татјана; Перић, Ненад  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Challenges in understanding the role and importance of advertising agencies in a multistakeholder environmental contextLozović, Nenad; Mamula Nikoolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Clothes Consumption in Republic of Serbia: Customer Behaviour OverviewPerić, Nenad  ; Mamula Nikolić, Tatjana  ; Slijepčević, Milica  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2020Comparative Analysis of Consumer Attitudes in Croatia and Serbia According to Domestic and Foreign BrandsVranešević, Tihomir; Perić, Nenad  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2022Concept and Typology of Participatory Projects in Culture in Nina Simon’s PartVučenović, Tamara  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Considering Modern Trends in Digital MarketingSlijepčević, Milica  ; Radojević, Ivana; Perić, Nenad  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Consumer Behavior of Gen Y and Gen Z During the COVID-19 PandemicMamula Nikolić, Tatjana  ; Delić, Teodora; Perić, Nenad  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.