еНаука - преглед

Преглед према Аутор Filipović, Vinka

Приказ резултата 1 до 20 од 144  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
1999Alternativne strategije cena i organizacione promene u uslovima diskontinuitetaIlić, Bojan  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2016Alternativne strategije poslovnog marketinga na tržištu u razvoju : doktorska disertacijaJovanović, DanijelaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2013Attracting tourists to a shopping centreFilipovic, Vinka ; Jovanovic, Danijela; Cicvarić Kostić, Slavica  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
1998Baza podataka o potrošačima kao osnova u marketing odlučivanjuJaničić, Radmila  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Center of Excellence - leader of changes in local self-governmentDrakulić, Mirjana; Drakulić, Ratimir; Žarkić-Joksimović, Nevenka  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Communication aspect of reputation management - models and measurement - modeli i merenjeVlastelica, Tamara  ; Filipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Concepts of social responsible marketingOkanović, Milan  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Jović, Marija  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Destination marketing - analyzes of event management effects on the reputationKostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka ; Milutinović, VericaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1998Development of dietary supplements with selenium on Yugoslav marketŽivković, Radmila; Filipović, Vinka Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1994Ekologija kao generator novih tržišnih zaokretaGereke, Zigfrid; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1997Ekološki aspekt marketing strategijeFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Žarkić-Joksimović, Nevenka  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2003Elektronsko plaćanje - IDEF1X model - IDEF1X modelUroš, Tamara; Filipović, Vinka ; Starčević, Dušan ; Uroš, IgorКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1997Etika i profesionalno ponašanje u Public Relations-uFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Faktori maloprodaje u pozicioniranju brendaFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Joksimović, IvaНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2005Formulisanje marketing strategije u Internet marketinguDamnjanović, Vesna  ; Filipović, Vinka Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2002Geodemografski model tržišnog prostora SrbijeBulajić, Milica  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
1996Geodemografski sistem u istraživanju marketingaVukmirović, Dragan  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2006Holistički marketing - novi koncept marketing menadžmenta u zdravstvu - new marketing management concept in healthcareFilipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Influence of healthcare institution manager's proactive approach to communication activities on patient satisfactionFilipovic, Vinka ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Štavljanin, Velimir  ; Damnjanović, Vesna  ; Radojičić, Zoran  ; Žarkić-Joksimović, Nevenka  ; Gogic, AleksandraНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
1998Instrumanti marketing miksa i informaciona tehnologijaJaničić, Radmila  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.