еНаука - преглед

Преглед према Аутор Knežević, Ljiljana

Приказ резултата 1 до 20 од 35  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023Adaptation and Empirical Evaluation of the Questionnaire on Mentor Teacher BurnoutRadulović Branka  ; Alena Haškova; Olić Ninković Stanislava  ; Knežević Ljiljana  Научни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2018Differences in the Use of L2 Learning Strategies among Students of Matematics, Computer Science and TourismKnezevic Ljiljana  ; Vukovic-Vojnovic Dragana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Дискурсни маркери ограђивања и истицања пропозиције у академском дискурсу научних монографија у енглеском и српском језикуРадојичић СтанкаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2009English for specific academic purposes : biology, ecology, chemistryKnežević, Ljiljana  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004ESP Classes for Students of Science: from Needs Analysis to Materials Development.Knežević Ljiljana  ; Vukovic-Vojnovic Dragana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021ESP courses and intercultural communicative competence development – a qualitative analysis of teachers’ views, perceptions, and practicesVuković-Vojnović Dragana  ; Knežević Ljiljana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016ESP in a nutshellKnezevic Ljiljana  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2024ESP students’ participation in a virtual exchange program – the affective domainVuković-Vojnović Dragana  ; Knežević Ljiljana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024ESP students’ perceptions of participation in intercultural virtual exchangeKnežević Ljiljana  ; Vuković-Vojnović Dragana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2023ESP students’ preferences for communication in synchronous online classesKnežević Ljiljana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Flipping the Classroom to Enhance Academic Vocabulary Learning in an English for Academic Purposes (EAP) CourseKnežević, Ljiljana  ; Županec, Vera; Radulović, Branka  Научни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2023How anxious are online ESP learners? - exploring students’ anxiety in video, audio and text-based communication in an online classroomTopalov, Jagoda  ; Knežević, Ljiljana  ; Halupka-Rešetar, Szabina  Научни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2023Inclusion of virtual exchange in ESP university classes - Students' perceptionsVuković-Vojnović Dragana  ; Кнежевић Љиљана  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2020Intercultural communicative competence (ICC) in university LSP courses – LSP teachers’ perceptions in Serbia, Croatia and SloveniaVuković Vojnović, Dragana B.; Ljiljana Knežević  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Intercultural communicative competence and language education at university levelVuković Vojnović, Dragana B.; Stanka Radojičić; Ljiljana Knežević  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Ispitivanje motivacije u nastavi engleskog kao jezika strukeVuković-Vojnović Dragana  ; Knežević Ljiljana  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Language learning strategies for oral presentation skills:cross curricular teaching perspectivesKnežević Ljiljana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Millennials as Dictionary Users: A Study of Dictionary Use Habits of Serbian EFL StudentsKnežević, Ljiljana  ; Halupka Rešetar, Sabina  ; Miškeljin, Ivana; Milić, MiraНаучни чланак
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21
2025No Picture, No Sound? The Effect of Anxiety, Disinhibition and Online Attention Control on Willingness to Communicate in Different Modes of Communication in a Synchronous Online Foreign Language ClassroomKnežević, Ljiljana  ; Topalov, Jagoda P.  ; Halupka-Rešetar, Sabina  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2021Online or face-to-face lessons? An investigation of ESP students’ views and preferences towards the two modes of teaching and learningKnežević Ljiljana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.