еНаука - преглед
Преглед према Аутор Гајић, Оливера
Приказ резултата 1 до 17 од 17
| Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
|---|---|---|---|---|
| 2018 | Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију | Ђерић, Ивана | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Еколошко васпитање и образовање у основној школи | Станишић, Јелена | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације | Јошић, Смиљана | Поглавље у монографији | 44 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (22.05.2024.)M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
| 2019 | Jeзичка култура у образовном контексту | Стевановић, Јелена | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда | Аврамовић, Зоран | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Метафоре о знању и како их проучавати у школи | Павловић, Јелена | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Мрежа ситуационих ресурса као подршка унапређивању рада стручних органа у школи | Весић, Драган | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Наставници и ученици као истраживачи у школи | Ивана, Ђерић | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе![]() | Mалинић, Душица | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи | Јошић, Смиљана | Поглавље у монографији | 44 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (22.05.2024.)M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
| 2019 | Породица и миграционе аспирације у представама о будућности младих Србије: Психосоцијални приступ | Половина, Нада | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Развој ране писмености и улога породице | Шева, Нада | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса | Гутвајн, Николета | Поглавље у монографији | 44 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (19.11.2024.)M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
| 2019 | Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања | Ђевић, Рајка | Поглавље у монографији | 44 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
| 2019 | Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација | Лазаревић, Емилија | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2019 | Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа | Шевкушић, Славица | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2018 | Унапређивање наставне праксе применом акционих планова | Вујачић, Миља | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |

