Istraživači
Pešikan, Ana
Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
---|---|---|---|---|
2023 | Зашто транзициона културна политика Србије није заснована на стратегији развоја (✓) | Ђукић, Весна ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2017 | Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning? | Tosic-Radev, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2016 | Najčešće zablude o informaciono-komunikacionim tehnologijama u obrazovanju | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2016 | Утицај телевизије на децу и адолесценте: преглед истраживања | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2015 | Vaspitna funkcija nastave prirodnih nauka | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2011 | Концепција стручног усавршавања наставника у Србији - између прокламованог и скривеног модела | Пешикан, Ана ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2010 | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2010 | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - između proklamovanog i skrivenog modela | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |