Истраживачи
Pešikan, Ana
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2023 | Зашто транзициона културна политика Србије није заснована на стратегији развоја (✓) | Ђукић, Весна ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2017 | Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning? | Tosic-Radev, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2016 | Утицај телевизије на децу и адолесценте: преглед истраживања | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2016 | Najčešće zablude o informaciono-komunikacionim tehnologijama u obrazovanju | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2015 | Vaspitna funkcija nastave prirodnih nauka | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2011 | Концепција стручног усавршавања наставника у Србији - између прокламованог и скривеног модела | Пешикан, Ана ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2010 | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - između proklamovanog i skrivenog modela | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2010 | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |