Истраживачи
Rodić, Dušica
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2017 | Evaluation of Cognitive Complexity of Tasks for the Topic Hydrogen Exponent in the Solutions of Acids and Bases | Horvat, Saša A. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Examining Systems Thinking Through the Application of Systemic Approach in the Secondary School Chemistry Teaching | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | The Effect of Systemic Synthesis Questions [SSynQs] on Students’ Performance and Meaningful Learning in Secondary Organic Chemistry Teaching | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2016 | Development of Procedure for the Assessment of Cognitive Complexity of Stoichiometric Tasks | Horvat, Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2016 | Identification of Misconceptions through Multiple Choice Tasks at Municipal Chemistry Competition Test | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Analiza ilustrativnosti u osnovnoškolskim udžbenicima hemije | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Systemic Synthesis Questions [SSynQs] as Tools to Help Students to Build Their Cognitive Structures in a Systemic Manner | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2016 | Development of a Three-Tier Test as a Valid Diagnostic Tool for Identification of Misconceptions Related to Carbohydrates | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2016 | Enhancement and Assessment of Students' Systems Thinking Skills by Application of Systemic Synthesis Questions in the Organic Chemistry Course | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2016 | The impact of instructional strategy based on the triplet model of content representation on elimination of students’ misconceptions regarding inorganic reactions | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2015 | Evaluation of Context-Level Effect on Students’ Performance and Perceived Cognitive Load in Chemistry Problem-solving Tasks | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | The Influence of Instructional Method on Students' Achievement and Mental Effort: Systemic Versus Traditional Approach in Secondary Organic Chemistry Teaching | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2014 | Efikasnost rješavanja različitih tipova zadataka kod učenika osnovnoškolskog uzrasta iz nastavne teme Rastvori | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Increasing High School Students’ Chemistry Performance and Reducing Cognitive Load through an Instructional Strategy Based on the Interaction of Multiple Levels of Knowledge Representation | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2014 | Primjena sistemičkog pristupa u egzemplarnoj nastavi organske hemije | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Application of Systemic Approach in Initial Teaching of Chemistry: Learning the Mole Concept | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Cognitive Load at Different Levels of Chemistry Representations | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Efikasnost rješavanja različitih tipova zadataka kod čenika osnovnoškolskog uzrasta iz nastavne teme „Rastvori“ | Hrin Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Uticaj konteksta na kognitivno opterećenje učenika u nastavnoj temi Hemijska ravnoteža | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Development of ontological knowledge representation: learning hydrocarbons with double bonds at the secondary level | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |