Резултати

еНаука >  Резултати >  Increasing High School Students’ Chemistry Performance and Reducing Cognitive Load through an Instructional Strategy Based on the Interaction of Multiple Levels of Knowledge Representation
Назив: Increasing High School Students’ Chemistry Performance and Reducing Cognitive Load through an Instructional Strategy Based on the Interaction of Multiple Levels of Knowledge Representation
Аутори: Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana ; Hrin, Tamara  
Година: 2014
Публикација: Journal of Chemical Education
ISSN: 0021-9584 Journal of Chemical Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 91 br. 9 str. 1409-1416
DOI: 10.1021/ed400805p
WoS-ID: 000341963200022
Scopus-ID: 2-s2.0-84922294285
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464143
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=89787&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

26
SCOPUSTM
17
OpenCitations
18
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.