Истраживачи

Резултати 61-68 од 68

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2000Strategijske opcije maloprodavaca prehrambenih artikala u uslovima globalne konkurencije (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2000Impact of globalization on food sector in CEE countries (✓)Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1999Nivoi primene marketinga poljoprivrednih proizvoda (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1999TOWS matrica kao osnova za utvrđivanje strategijskih ciljeva proizvođača organskih poljoprivrednih proizvoda (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1998Osvrt na činioce (determinante) koji opredeljujuće utiču na oblikovanje strategije (✓)Sudarević, Tomislav  ; Vasiljev, Stevan Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1996Alternativne marketing strategije za novu paradigmu na evropskom tržištu hraneSudarević, Tomislav  ; Salai, Suzana; Vasiljev, StevanКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1992Primena teorije fuzzy skupova u donošenju marketing odluka (✓)Mesaroš, Katalin; Sedlak, Otilija  ; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1992Dr Desanka Božidarević, dr Suzana Salai: 'Istraživanje tržišta: informaciona osnova marketing menadžmenta'. (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Резултати 61-68 од 68