Истраживачи

Резултати 41-60 од 83
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023Socio-politički kontekst i strategija savremenog marketingaBoris Latinović; Bojana Ostojić  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2023Usklađenost projekta zelene ekonomije na globalnom nivou sa promocije ciljeva održivog ekonomskog razvojaBiljana Ilić  ; Sunčica Stanković; Bojana Ostojić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Uticaj marketinških aktivnosti na brendiranje sportaBojana Ostojić  ; Dragan KlarićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Ljetnja škola održivog razvoja u funkciji turizma-primjer intenzivne edukacijeIrena Petrušić; Bojana Ostojić  ; Marko JurakićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Socio-ekološki model u sportskom marketinguBojana Ostojić  ; Ljiljana Berezljev  ; Boris LatinovićНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2023Internet marketing u brendiranju turističkih destinacijaBojana Ostojić  ; Biljana Ilić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023The Sociological Perspective of Transhumanism Through the Prism of the Sports-Marketing IndustryBoris Latinović; Bojana Ostojić  ; Olja Krčadinac  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2023Basics of marketing in modern businessBojana Ostojić  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Uticaj marketinga na profesionalni sport i turizamBojana Ostojić  ; Dragan Klarić; Irena PetrušićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Concept of smart cities development strategy in the Western BalkansBojana Ostojić  ; Miodrag Vuković  ; Miodrag BogdanovićНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Poželjne karakteristike menadžera za upravljanje u kriznim situacijamaObrad Čabarkapa  ; Bojana Ostojić  ; Sanja Stojanović  ; Radmila Miković  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Izazovi menadžera u doba digitalizacije za vreme pandemije virusa COVIDA 19Bojana Ostojic  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Trends in the application of the concept of smart cities in the Western Balkan countriesBojana Ostojić  ; Miodrag Vuković  ; Ljiljana Berezljev  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Značaj digitalnog marketinga za razvoj hotelskih preduzećaBojana Ostojić  ; Irena PetrušićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Primena marketing strategija u uslovima pandemije Covid-19Bojana Ostojić  ; Obrad Čabarkapa  ; Ljiljana Miletić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Uticaj pandemije virusa Covid 19 na marketing kompanija-studija slučaja "Dunav osiguranje"Nenad Penezić  ; Bojana Ostojić  ; Marko JurakićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021The Impact of Digital Marketing on Health Tourism in the Western Balkans during the COVID-19 PandemicBojana Ostojić  ; Miodrag Bogdanović; Jelena Ružić  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Level Of Student Achievement : Influence of the Socio-Economic Status of the FamilyBojana Ostojić  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Krizni menadžment i marketing u turizmuDragan Bulatović; Bojana Ostojić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021The role of inovative technologies in changing the paradigm of higher education due to the Covid 19 pandemicBojana Ostojić  ; Irena Petrušić; Nenad Penezić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.