Search
Research outputs
Ciljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine (✓) [2022]
Milovanović, Mirjana; Mamula Nikolić, TatjanaUticaj ekonomske krize na ponašanje hotelskih gostiju (✓) [2022]
Hristov Stančić, Branislava ; Zečević, BojanUloga Generacija Z u ko-kreaciji održivog brenda na primeru generacije Z u Srbiji (✓) [2022]
Mamula Nikolić, Tatjana ; Perčić, Karolina; Nećak, MirjanaPsihološke determinante kupovina u funkciji energetski efikasnog ponašanja (✓) [2022]
Nikolić Ristić, Dragana ; Đokić, NenadAnaliza uticaja različtih vrednosti za potrošače u M trgovini na satisfakciju i nameru kontinuiranog korišćenja (✓) [2022]
Marinković, Veljko ; Đorđević, AleksandarCiljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: Slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine (✓) [2021]
Milovanović, Mirjana ; Nikolić, Tatjana MamulaDomaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" - Zbornik radova (✓) [2022]
Korporativna društvena odgovornost poslovnih banaka u Srbiji : praksa izveštavanja, sprovedene aktivnosti i percepcija stejkholdera = Corporate social responsibility of commercial banks in Serbia (✓) [2022]
Veljković, Saša ; Panić, VladimirUticaj COVID-19 krize na poslovnu praksu - koncept generacijski odgovorne potrošnje (✓) [2022]
Marković, Dušan ; Mlađan, MrđanStrategijski marketing u oblasti visokog obrazovanja = Strategic marketing in the field of higher education (✓) [2022]
Gligorijević, Mirjana ; Janičić, RadmilaFilters
By type
- 14