Претрага
Резултати
ULOGA I ZNAČAJ KLJUČNIH AKTERA PRI UPRAVLJANJU AKTIVNOSTIMA HUMANITARNE LOGISTIKE
[2023]
Aćimović, Slobodan N. 



Značaj i uloga formalnog marketinškog obrazovanja : percepcija akademske i poslovne javnosti
[2023]
Veljković, Saša 





Vrednost brenda i održivost u kontekstu digitalnog marketinga
[2023]
Grujić, Milica 
Analiza uticaja razlicitih faktora na iskustvo korisnika hotelskih wellness centara primenom Experienscape modela
[2023]
Marinković, Veljko 





RAZVOJ I BUDUĆNOST MARKETINGA U OBLASTI VISOKOG OBRAZOVANJA
[2023]
Gligorijević, Mirjana 



MARKETING U UMETNOSTI: KRITERIJUMI ODLUČIVANJA POSETILACA POZORIŠTA
[2023]
Vojnović, Milica 

Angažovanje poznatih ličnosti u promociji proizvoda
[2023]
Marković, Ivana; Radosavljević, Gordana 



BEKERI - LIČNI BRENDING ILI MATERIJALNA KORIST?
[2023]
Živanović, Milutin 







ANALYZING FIRST PARTY FRAUD AS ONE OF THE KEY CHALLENGES OF FORENSIC PROCESS IN E-TAILING
[2023]
Stojković, Dragan 





CONSUMERS' PREFERENCES TOWARDS CHEESE ATTRIBUTES IN SERBIA : CONJOINT ANALYSIS
[2023]
Užar, Dubravka 



Филтери
По типу
- 20