Претрага




Резултати

ULOGA I ZNAČAJ KLJUČNIH AKTERA PRI UPRAVLJANJU AKTIVNOSTIMA HUMANITARNE LOGISTIKE   [2023]

Aćimović, Slobodan N.  ; Mijušković, Veljko M.  ; Milošević, Nikola

Značaj i uloga formalnog marketinškog obrazovanja : percepcija akademske i poslovne javnosti   [2023]

Veljković, Saša  ; Hristov Stančić, Branislava  ; Lazić, Milena  

Analiza uticaja razlicitih faktora na iskustvo korisnika hotelskih wellness centara primenom Experienscape modela   [2023]

Marinković, Veljko  ; Đorđević, Aleksandar  ; Dimitrovski, Darko  

RAZVOJ I BUDUĆNOST MARKETINGA U OBLASTI VISOKOG OBRAZOVANJA   [2023]

Gligorijević, Mirjana  ; Janičić, Radmila  

Angažovanje poznatih ličnosti u promociji proizvoda   [2023]

Marković, Ivana; Radosavljević, Gordana  ; Borisavljević, Katarina  ; Rabasović, Biljana

BEKERI - LIČNI BRENDING ILI MATERIJALNA KORIST?   [2023]

Živanović, Milutin  ; Janjić, Jovana  ; Ribić, Maja  ; Uskoković, Veljko  

ANALYZING FIRST PARTY FRAUD AS ONE OF THE KEY CHALLENGES OF FORENSIC PROCESS IN E-TAILING   [2023]

Stojković, Dragan  ; Bogetić, Zoran  ; Dokić, Aleksa  

CONSUMERS' PREFERENCES TOWARDS CHEESE ATTRIBUTES IN SERBIA : CONJOINT ANALYSIS   [2023]

Užar, Dubravka  ; Filipović, Jelena  

Филтери

По типу