Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring the Effects of Mindfulness and Metacognition on Academic Burnout Among University Students: Results from a Quasi-Experimental Study
Назив: Exploring the Effects of Mindfulness and Metacognition on Academic Burnout Among University Students: Results from a Quasi-Experimental Study
Аутори Milojičić, Jelica Ž.  ; Krstić, Ksenija  ; Burić, Ivana
Година: 2025
Публикација: 27. Bujasovi dani psihologije Knjiga sažetaka
ISSN: 1849-6946 Претражи идентификатор
Издавач: Department of Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 105-105
DOI: 10.17234/bups27
URI: https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/7589
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/1003366
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons лиценца