Резултати
еНаука >
Резултати >
Understanding functional illiteracy from a policy, adult education, and cognition point of view: Towards a joint referent framework
Назив: | Understanding functional illiteracy from a policy, adult education, and cognition point of view: Towards a joint referent framework | Аутори: | Bulajić, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Zeitschrift fur Neuropsychologie | ISSN: | 1016-264X![]() ![]() |
Издавач: | Verlag Hans Huber, Bern 9 | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 30 br. 2 str. 109-122 | DOI: | 10.1024/1016-264X/a000255 | WoS-ID: | 000475805000004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85103161916 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/122622 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2940 |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.