Резултати

еНаука >  Резултати >  Understanding functional illiteracy from a policy, adult education, and cognition point of view: Towards a joint referent framework
Назив: Understanding functional illiteracy from a policy, adult education, and cognition point of view: Towards a joint referent framework
Аутори: Bulajić, Aleksandar  ; Despotović, Miomir  ; Lachmann, Thomas
Година: 2019
Публикација: Zeitschrift fur Neuropsychologie
ISSN: 1016-264X Zeitschrift Fur Neuropsychologie Претражи идентификатор
Издавач: Verlag Hans Huber, Bern 9
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 30 br. 2 str. 109-122
DOI: 10.1024/1016-264X/a000255
WoS-ID: 000475805000004
Scopus-ID: 2-s2.0-85103161916
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/122622
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2940
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

5
SCOPUSTM
2
OpenCitations
4
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.