Резултати

еНаука >  Резултати >  Masculinity and Male Imagery in Advertising: Verbal Register as a Mediator of Advertising Effectiveness
Назив: Masculinity and Male Imagery in Advertising: Verbal Register as a Mediator of Advertising Effectiveness
Аутори: NEDELjKOVIĆ, UROŠ S.  ; PUŠKAREVIĆ, IRMA; PINĆJER, IVAN S.  
Година: 2014
Публикација: Proceedings 3rd International Scientific Conference A.L.I.C.E.
Издавач: Faculty of Design, an independent higher education institute, Associated member of the University of Primorska, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-92619-8-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 128-136
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/123000
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.