Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Masculinity and Male Imagery in Advertising: Verbal Register as a Mediator of Advertising Effectiveness
Naziv: Masculinity and Male Imagery in Advertising: Verbal Register as a Mediator of Advertising Effectiveness
Autori: NEDELjKOVIĆ, UROŠ S.  ; PUŠKAREVIĆ, IRMA; PINĆJER, IVAN S.  
Godina: 2014
Publikacija: Proceedings 3rd International Scientific Conference A.L.I.C.E.
Izdavač: Faculty of Design, an independent higher education institute, Associated member of the University of Primorska, Slovenija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-961-92619-8-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 128-136
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/123000
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.