Резултати
еНаука >
Резултати >
Истраживачки приступ и креативност у настави подразумевају отвореност за различитости
Назив: | Истраживачки приступ и креативност у настави подразумевају отвореност за различитости Exploratory approach and creativity in teaching imply openness for diversities |
Аутори: | Шефер, Јасмина | Остала ауторства: | Пантић, Драгомир; Гашић-Павишић, Слободанка | Година: | 2003 | Публикација: | Уважавање различитости и образовање | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 86-7447-046-7 Претражи идентификатор | Колација: | str. 114-116 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/365 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/129634 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |