Резултати

еНаука >  Резултати >  Истраживачки приступ и креативност у настави подразумевају отвореност за различитости
Назив: Истраживачки приступ и креативност у настави подразумевају отвореност за различитости
Exploratory approach and creativity in teaching imply openness for diversities
Аутори: Шефер, Јасмина
Остала ауторства: Пантић, Драгомир; Гашић-Павишић, Слободанка
Година: 2003
Публикација: Уважавање различитости и образовање
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 86-7447-046-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 114-116
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/365
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/129634
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца